Overslaan naar content

Directiesecretaresse | Amsterdam | 32-36 uur per week

  • Op locatie
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • Centraal Bureau. Amsteldijk 196, 1079 LK, Amsterdam

Wat ga je doen?

Word jij enthousiast van een sleutelpositie binnen een organisatie die in beweging is?

Dan is deze vacature op jouw lijf geschreven!

Het directiesecretariaat bestaat op dit moment uit twee tijdelijke directiesecretaresses in een veranderende organisatie. Wij zijn op zoek naar een stressbestendige duizendpoot die van aanpakken houdt. Die het als een uitdaging ziet mee te bouwen aan een mooie organisatie voor het jonge kind en verder vorm te geven aan het directiesecretariaat.

Wat ga je doen?

  • Je voert het agendabeheer voor bestuur en management.

  • Je bewaakt de beleids- en vergadercyclus en zorgt ervoor dat alle gegevens tijdig zijn verzameld en verstuurd.

  • Je draagt zorg voor correcte verslaglegging van bestuurs-/managementoverleggen.

  • Uit overleg voortkomende acties zet je uit. Je stelt zelfstandig prioriteiten en je bewaakt de voortgang.

  • Je voert beleidsondersteunende taken uit, zoals het uitwerken van notities, plannen en verslagen en het zorgdragen voor de onderlinge samenhang hierin.

  • Je ondersteunt projecten en activiteiten van bestuur en management door voorbereidende werkzaamheden, controletaken en bewaking van de voortgang.

  • Je bent aanspreekpunt voor in- en externe contacten en het zelfstandig afhandelen van correspondentie.

Het directiesecretariaat valt onder de verantwoordelijkheid van de bestuurssecretaris. Je werkdagen zijn in ieder geval op maandag, dinsdag en donderdag, waarbij fysieke aanwezigheid op deze dagen wordt verwacht.

Wie zijn wij?

’t Kabouterhuis is een jeugdzorgorganisatie die expert is in het diagnosticeren en behandelen van opvoed-, gedrags-, psychische en psychiatrische problemen bij kinderen van 0 - 7 jaar en hun ouders. Wij werken wijkgericht, wetenschappelijk onderbouwd, met een multidisciplinaire aanpak en vanuit de IMH-visie, Kansrijke Start en Kind in context. Wij bieden medewerkers een leerrijke en collegiale omgeving waarbinnen zij zich kunnen ontwikkelen, zowel persoonlijk als vakmatig.

Wat breng je mee?

  • Een HBO werk- en denkniveau.

  • Relevante en passende werkervaring in de ondersteuning van een Raad van Bestuur of management.

  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en kennis van MS Officepakket (Office 365 pakket is een pre).

  • Je bent proactief, nauwkeurig, betrouwbaar en denkt in oplossingen.

  • Je hebt een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en kan omgaan met tegengestelde belangen.

  • Je bent nieuwsgierig en in staat om door te vragen zodat vragen helder zijn en jij zelfstandig prioriteiten kunt stellen.

  • Ervaring in de jeugdzorg of (jeugd) GGZ is een pre.

  • Uiteraard beschik jij over uitstekende sociale vaardigheden en overtuigingskracht.

  • Je bent zorgvuldig in je werk, je kunt snel schakelen en je neemt verantwoordelijkheid.

Wat bieden we je?

Het salaris is conform de CAO Jeugdzorg. Inschaling geschiedt op basis van opleiding en ervaring in schaal 7, minimaal € 2.818,26 en maximaal € 4.027,70 op basis van een 36-urige werkweek. Daarnaast kent ’t Kabouterhuis goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een eindejaarsuitkering van 8,3%, volledige vergoeding van ov-kosten en een fietsenplan.

Bij ’t Kabouterhuis vinden we professionele en persoonlijke ontwikkeling belangrijk. Wij werken samen in een leercultuur die het opdoen en verdiepen van kennis en vaardigheden stimuleert en ondersteunt.

Informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Bestuurssecretaris Karin van der Linden op telefoonnummer 06-45940784

Solliciteren

Ben je enthousiast geworden? Klik op de blauwe knop hieronder. De sluitingsdatum van deze vacature is 16 juni 2025.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang op externe kandidaten. De werving is ondergebracht bij High Quality, Detachering en Interim Management BV. Klik op deze link als je als externe wilt reageren.

of